TRAMPOLINING.cz


 
 
 
 
 

Ohlasy a reference

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (IN-SPIRO, Praha 7, 14. května 2018)

Evaluační dotazník 14. květen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 14. květen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 14. květen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 14. květen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 14. květen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 14. květen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (IN-SPIRO, Praha 7, 23. dubna 2018)

Evaluační dotazník 23. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 23. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 23. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 23. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 23. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 23. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 23. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 23. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 23. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 23. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Efektivní metody a speciálně pedagogická intervence ve výuce žáků se SPU (IN-SPIRO, Praha 7, 16. dubna 2018)

Evaluační dotazník 16. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 16. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 16. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 16. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 16. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 16. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 16. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 16. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (IN-SPIRO, Praha 7, 9. dubna 2018)

Evaluační dotazník 9. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 9. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 9. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 9. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 9. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 9. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 9. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 9. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 9. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 9. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 9. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 9. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 9. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 9. duben 2018 (IN-SPIRO, Praha 7)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (IN-SPIRO, Praha 7, 26. března 2018)

Evaluační dotazník 26. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 26. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 26. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 26. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 26. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 26. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 26. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 26. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 26. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 26. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 26. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 26. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 26. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 26. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (ZŠ Seč, 19. března 2018)

Evaluační dotazník 19. březen 2018 (ZŠ Seč) Evaluační dotazník 19. březen 2018 (ZŠ Seč) Evaluační dotazník 19. březen 2018 (ZŠ Seč) Evaluační dotazník 19. březen 2018 (ZŠ Seč) Evaluační dotazník 19. březen 2018 (ZŠ Seč) Evaluační dotazník 19. březen 2018 (ZŠ Seč) Evaluační dotazník 19. březen 2018 (ZŠ Seč) Evaluační dotazník 19. březen 2018 (ZŠ Seč)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Efektivní metody a speciálně pedagogická intervence ve výuce žáků se SPU (IN-SPIRO, Praha 7, 5. března 2018)

Evaluační dotazník 5. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 5. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 5. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 5. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 5. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 5. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 5. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 5. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 5. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 5. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 5. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník 5. březen 2018 (IN-SPIRO, Praha 7)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (ZŠ Beroun - Závodí, 26. února 2018)

Evaluační dotazník 26. únor 2018 (ZŠ Beroun - Závodí) Evaluační dotazník 26. únor 2018 (ZŠ Beroun - Závodí) Evaluační dotazník 26. únor 2018 (ZŠ Beroun - Závodí) Evaluační dotazník 26. únor 2018 (ZŠ Beroun - Závodí) Evaluační dotazník 26. únor 2018 (ZŠ Beroun - Závodí) Evaluační dotazník 26. únor 2018 (ZŠ Beroun - Závodí) Evaluační dotazník 26. únor 2018 (ZŠ Beroun - Závodí) Evaluační dotazník 26. únor 2018 (ZŠ Beroun - Závodí) Evaluační dotazník 26. únor 2018 (ZŠ Beroun - Závodí) Evaluační dotazník 26. únor 2018 (ZŠ Beroun - Závodí)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (IN-SPIRO, Praha 7, 19. února 2018)

Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (IN-SPIRO, Praha 7, 12. února 2018)

Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7) Evaluační dotazník únor 2018 (IN-SPIRO, Praha 7)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (ZŠ Mladá Boleslav, Jilemnického 1152, 5. února 2018)

Evaluační dotazník únor 2018 (ZŠ Mladá Boleslav, Jilemnického 1152) Evaluační dotazník únor 2018 (ZŠ Mladá Boleslav, Jilemnického 1152) Evaluační dotazník únor 2018 (ZŠ Mladá Boleslav, Jilemnického 1152) Evaluační dotazník únor 2018 (ZŠ Mladá Boleslav, Jilemnického 1152) Evaluační dotazník únor 2018 (ZŠ Mladá Boleslav, Jilemnického 1152) Evaluační dotazník únor 2018 (ZŠ Mladá Boleslav, Jilemnického 1152) Evaluační dotazník únor 2018 (ZŠ Mladá Boleslav, Jilemnického 1152) Evaluační dotazník únor 2018 (ZŠ Mladá Boleslav, Jilemnického 1152)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (ZŠ Kbely, Albrechtická 732/1, Praha, 22. ledna 2018)

Evaluační dotazník leden 2018 (ZŠ Kbely, Albrechtická 732/1, Praha) Evaluační dotazník leden 2018 (ZŠ Kbely, Albrechtická 732/1, Praha) Evaluační dotazník leden 2018 (ZŠ Kbely, Albrechtická 732/1, Praha) Evaluační dotazník leden 2018 (ZŠ Kbely, Albrechtická 732/1, Praha) Evaluační dotazník leden 2018 (ZŠ Kbely, Albrechtická 732/1, Praha) Evaluační dotazník leden 2018 (ZŠ Kbely, Albrechtická 732/1, Praha) Evaluační dotazník leden 2018 (ZŠ Kbely, Albrechtická 732/1, Praha)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (Jungmanova ZŠ Beroun, Plzeňská 30, 15. ledna 2018)

Evaluační dotazník leden 2018 (Jungmanova ZŠ Beroun, Plzeňská 30) Evaluační dotazník leden 2018 (Jungmanova ZŠ Beroun, Plzeňská 30) Evaluační dotazník leden 2018 (Jungmanova ZŠ Beroun, Plzeňská 30) Evaluační dotazník leden 2018 (Jungmanova ZŠ Beroun, Plzeňská 30) Evaluační dotazník leden 2018 (Jungmanova ZŠ Beroun, Plzeňská 30) Evaluační dotazník leden 2018 (Jungmanova ZŠ Beroun, Plzeňská 30) Evaluační dotazník leden 2018 (Jungmanova ZŠ Beroun, Plzeňská 30) Evaluační dotazník leden 2018 (Jungmanova ZŠ Beroun, Plzeňská 30) Evaluační dotazník leden 2018 (Jungmanova ZŠ Beroun, Plzeňská 30) Evaluační dotazník leden 2018 (Jungmanova ZŠ Beroun, Plzeňská 30) Evaluační dotazník leden 2018 (Jungmanova ZŠ Beroun, Plzeňská 30) Evaluační dotazník leden 2018 (Jungmanova ZŠ Beroun, Plzeňská 30)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (IN-SPIRO, Praha, 27. listopadu 2017)

Evaluační dotazník listopad 2017 (IN-SPIRO, Praha) Evaluační dotazník listopad 2017 (IN-SPIRO, Praha) Evaluační dotazník listopad 2017 (IN-SPIRO, Praha) Evaluační dotazník listopad 2017 (IN-SPIRO, Praha) Evaluační dotazník listopad 2017 (IN-SPIRO, Praha) Evaluační dotazník listopad 2017 (IN-SPIRO, Praha) Evaluační dotazník listopad 2017 (IN-SPIRO, Praha)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (IN-SPIRO, Praha, 13. listopadu 2017)

Evaluační dotazník listopad 2017 (IN-SPIRO, Praha) Evaluační dotazník listopad 2017 (IN-SPIRO, Praha) Evaluační dotazník listopad 2017 (IN-SPIRO, Praha) Evaluační dotazník listopad 2017 (IN-SPIRO, Praha) Evaluační dotazník listopad 2017 (IN-SPIRO, Praha) Evaluační dotazník listopad 2017 (IN-SPIRO, Praha) Evaluační dotazník listopad 2017 (IN-SPIRO, Praha) Evaluační dotazník listopad 2017 (IN-SPIRO, Praha)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (ZŠ Mendelova - Praha 4, 30. října 2017)

Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (ZŠ V Rybníčkách a ZŠ Vršovická, Praha 10, 16. října 2017)

Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ V Rybníčkách a ZŠ Vršovická, Praha 10) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ V Rybníčkách a ZŠ Vršovická, Praha 10) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ V Rybníčkách a ZŠ Vršovická, Praha 10) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ V Rybníčkách a ZŠ Vršovická, Praha 10) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ V Rybníčkách a ZŠ Vršovická, Praha 10) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ V Rybníčkách a ZŠ Vršovická, Praha 10) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ V Rybníčkách a ZŠ Vršovická, Praha 10)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (ZŠ Bechyně, Školní 293, 5. října 2017)

Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ Bechyně, Školní 293) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ Bechyně, Školní 293) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ Bechyně, Školní 293) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ Bechyně, Školní 293) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ Bechyně, Školní 293) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ Bechyně, Školní 293) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ Bechyně, Školní 293) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ Bechyně, Školní 293) Evaluační dotazník říjen 2017 (ZŠ Bechyně, Školní 293)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (ZŠ Planina - Praha 4, 12. června 2017)

Evaluační dotazník červen 2017 (ZŠ Planina - Praha 4) Evaluační dotazník červen 2017 (ZŠ Planina - Praha 4) Evaluační dotazník červen 2017 (ZŠ Planina - Praha 4) Evaluační dotazník červen 2017 (ZŠ Planina - Praha 4) Evaluační dotazník červen 2017 (ZŠ Planina - Praha 4)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (ZŠ Mendelova - Praha 4, 29. května 2017)

Evaluační dotazník květen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník květen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník květen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník květen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (ZŠ Mendelova - Praha 4, 27. března 2017)

Evaluační dotazník březen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník březen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník březen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník březen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník březen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník březen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník březen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník březen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník březen 2017 (ZŠ Mendelova - Praha 4)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (2. ZŠ Bezručova, Říčany, 6. března 2017)

Evaluační dotazník březen 2017 (2. ZŠ Bezručova, Říčany) Evaluační dotazník březen 2017 (2. ZŠ Bezručova, Říčany) Evaluační dotazník březen 2017 (2. ZŠ Bezručova, Říčany) Evaluační dotazník březen 2017 (2. ZŠ Bezručova, Říčany) Evaluační dotazník březen 2017 (2. ZŠ Bezručova, Říčany) Evaluační dotazník březen 2017 (2. ZŠ Bezručova, Říčany) Evaluační dotazník březen 2017 (2. ZŠ Bezručova, Říčany) Evaluační dotazník březen 2017 (2. ZŠ Bezručova, Říčany) Evaluační dotazník březen 2017 (2. ZŠ Bezručova, Říčany) Evaluační dotazník březen 2017 (2. ZŠ Bezručova, Říčany) Evaluační dotazník březen 2017 (2. ZŠ Bezručova, Říčany) Evaluační dotazník březen 2017 (2. ZŠ Bezručova, Říčany) Evaluační dotazník březen 2017 (2. ZŠ Bezručova, Říčany) Evaluační dotazník březen 2017 (2. ZŠ Bezručova, Říčany)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (ZŠ Jeremenkova, Praha 4, 6. února 2017)

Evaluační dotazník únor 2017 (ZŠ Jeremenkova, Praha 4) Evaluační dotazník únor 2017 (ZŠ Jeremenkova, Praha 4) Evaluační dotazník únor 2017 (ZŠ Jeremenkova, Praha 4) Evaluační dotazník únor 2017 (ZŠ Jeremenkova, Praha 4) Evaluační dotazník únor 2017 (ZŠ Jeremenkova, Praha 4) Evaluační dotazník únor 2017 (ZŠ Jeremenkova, Praha 4) Evaluační dotazník únor 2017 (ZŠ Jeremenkova, Praha 4) Evaluační dotazník únor 2017 (ZŠ Jeremenkova, Praha 4) Evaluační dotazník únor 2017 (ZŠ Jeremenkova, Praha 4)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (ZŠ Nový Bor, 14. listopadu 2016)

Evaluační dotazník listopad 2016 (ZŠ Nový Bor) Evaluační dotazník listopad 2016 (ZŠ Nový Bor) Evaluační dotazník listopad 2016 (ZŠ Nový Bor) Evaluační dotazník listopad 2016 (ZŠ Nový Bor) Evaluační dotazník listopad 2016 (ZŠ Nový Bor) Evaluační dotazník listopad 2016 (ZŠ Nový Bor) Evaluační dotazník listopad 2016 (ZŠ Nový Bor)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (IN-SPIRO, 24. října 2016)

Evaluační dotazník říjen 2016 (IN-SPIRO, Praha) Evaluační dotazník říjen 2016 (IN-SPIRO, Praha) Evaluační dotazník říjen 2016 (IN-SPIRO, Praha) Evaluační dotazník říjen 2016 (IN-SPIRO, Praha) Evaluační dotazník říjen 2016 (IN-SPIRO, Praha)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (Mariánské Lázně, 17. října 2016)

Evaluační dotazník říjen 2016 (Mariánské Lázně) Evaluační dotazník říjen 2016 (Mariánské Lázně) Evaluační dotazník říjen 2016 (Mariánské Lázně) Evaluační dotazník říjen 2016 (Mariánské Lázně)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (ZŠ Mendelova - Praha 4, září 2016)

Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Mendelova - Praha 4)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (ZŠ Kladská - Praha 2, září 2016)

Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Kladská - Praha 2) Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Kladská - Praha 2) Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Kladská - Praha 2) Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Kladská - Praha 2) Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Kladská - Praha 2)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (ZŠ Mělník - Mlazice, září 2016)

Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Mělník - Mlazice) Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Mělník - Mlazice) Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Mělník - Mlazice) Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Mělník - Mlazice) Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Mělník - Mlazice) Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Mělník - Mlazice) Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Mělník - Mlazice) Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Mělník - Mlazice) Evaluační dotazník září 2016 (ZŠ Mělník - Mlazice)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (ZŠ Česká Lípa, červen 2016)

Evaluační dotazník červen 2016 (ZŠ Česká Lípa) Evaluační dotazník červen 2016 (ZŠ Česká Lípa) Evaluační dotazník červen 2016 (ZŠ Česká Lípa) Evaluační dotazník červen 2016 (ZŠ Česká Lípa) Evaluační dotazník červen 2016 (ZŠ Česká Lípa) Evaluační dotazník červen 2016 (ZŠ Česká Lípa)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (ZŠ Rosice, květen 2016)

Evaluační dotazník květen 2016 (ZŠ Rosice) Evaluační dotazník květen 2016 (ZŠ Rosice) Evaluační dotazník květen 2016 (ZŠ Rosice) Evaluační dotazník květen 2016 (ZŠ Rosice) Evaluační dotazník květen 2016 (ZŠ Rosice) Evaluační dotazník květen 2016 (ZŠ Rosice)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (ZŠ Mendelova - Praha 4, květen 2016)

Evaluační dotazník květen 2016 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník květen 2016 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník květen 2016 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník květen 2016 (ZŠ Mendelova - Praha 4) Evaluační dotazník květen 2016 (ZŠ Mendelova - Praha 4)

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (duben 2016)

Evaluační dotazník duben 2016 Evaluační dotazník duben 2016 Evaluační dotazník duben 2016

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (březen 2016)

Evaluační dotazník březen 2016 Evaluační dotazník březen 2016 Evaluační dotazník březen 2016 Evaluační dotazník březen 2016 Evaluační dotazník březen 2016 Evaluační dotazník březen 2016 Evaluační dotazník březen 2016 Evaluační dotazník březen 2016 Evaluační dotazník březen 2016 Evaluační dotazník březen 2016 Evaluační dotazník březen 2016 Evaluační dotazník březen 2016 Evaluační dotazník březen 2016 Evaluační dotazník březen 2016

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (duben 2015)

Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015 Evaluační dotazník duben 2015

 

Evaluační dotazníky ze semináře Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ (únor-březen 2015)

Evaluační dotazník únor-březen 2015 Evaluační dotazník únor-březen 2015 Evaluační dotazník únor-březen 2015 Evaluační dotazník únor-březen 2015 Evaluační dotazník únor-březen 2015 Evaluační dotazník únor-březen 2015 Evaluační dotazník únor-březen 2015 Evaluační dotazník únor-březen 2015 Evaluační dotazník únor-březen 2015 Evaluační dotazník únor-březen 2015 Evaluační dotazník únor-březen 2015

 

Seminář Indikace a kontraindikace metod výuky ČJ na I. stupni ZŠ

ZŠ Malostranská ZŠ Malostranská ZŠ Malostranská ZŠ Kostelní Hlavno ZŠ Kostelní Hlavno ZŠ Mnichovice

 

Poděkování

Základní škola Česká Lípa Městská část Praha 11 Základní škola Na Korábě

 

Reedukace specifických poruch učení a chování

Srdečně zdravíme z Prostějova. Trampolínu už máme od minulého pátku ve škole a hned odpoledne jsme zahájili první cvičení, nejdříve jsme trénovali sami s Mirkem, v sobotu jsme už měli první čtyři děti z našeho dětského domova. Je to super!!! Pořád nemůžu uvěřit, že se to podařilo! Děti byly rovněž nadšené, i když je trošku zaskočila velikost trampolíny, myslím, že to nečekaly. Ale zdá se, že premiéra dopadla dobře. Hodně čerpáme z DVD z našeho kurzu, které jsi moc pěkně zpracovala, líbí se nám to.
S dětmi jsme udělali takové prvotní seznámení s trampolínou, od přecházení trampolíny k pérování a samozřejmě nácvik zastavení. Zuzka byla velmi šikovná a zvládla skok přímý, neměla problémy ani s rytmizací. Ale myslím, že budeme se sestavou cvičení váhat u dětí více postižených, s kombinovanými vadami apod., tam bychom potřebovali Tvoji radu a pomoc, alespoň ze začátku. Dívala jsem se na www. spec. školy Poděbrady, je tam zmínka o trampoterapeutovi, ale nic konkrétnějšího, nevíš, jestli tam trampolining pořád provozují? Zkusila bych se s nimi spojit, ale až po prázdninách.
Sečkařovi

Zdravíme z Prostějova a stále vzpomínáme na dva bezvadné dny strávené v Praze na semináři s trampolínou. Sečkařovi

Jsem už jen krůček od koupi trampolíny, doufám, že v červnu už bude. Často na tvůj kurz myslím, bylo to príma. Ivana Vlková

Za SPC moc děkujeme a přejeme také hodně sil a energie do Vaší záslužné práce. Vaše informace nabyté na semináři jsme předali našim kolegům. Problémem u nás zůstavají stále nevhodné prostory naší tělocvičny. Děti byli trampolínou vesměs nadšeny a opravdu někdy i těžce zvladatelné děti byli krotké jako ovečky. Za SPC Srdce Sylva Obrtelová

Základní škola a střední škola pro žáky se specifickými poruchami chování

Cvičení na trampolíně se líbilo nám i dětem. Přineslo to zpestření výuky i relaxační uvolnění. Při skákání na trampolíně se velmi dobře poznávaly děti se SPU. Téměř všem dětem se podařilo během relaxace (houpání na tramp., čtení pohádky a poslech hudby) uvolnit, největší efekt jsme zaznamenali u autisty Dana.

Bylo to pro žáky nové a zajímavé zpestření. Dobře působila relaxace. (3. třída: Vašek – LMD, hyperaktivita (ADHD); Mirek – dyslexie, dysortografie, ADHD; Vašek – LMD, ADHD; Dominik – ADHD, dysgrafie; Petr – ADHD; Jiří – LMD; Michal – LMD, dysgrafie; Patrik – LMD)

Pro děti zcela nový způsob procvičování a upevňování učební látky zaujal hned napoprvé. Zpočátku narušovali záči průběh trampoterapie svou nedočkavostí, natěšením i obavami z neznámého.
Učení spojené s pohybem žákům vyhovovalo a plynule proběhla celá hodina bez větších problémů. Pro děti se stala trampoterapie motivací při veškeré školní činnosti. Přínosem byla také relaxace, při které se žáci uvonili a spontánně reagovali a v potřebné míře spolupracovali.

Třída 5. A; Cvičení na trampolíně bylo příjemné a užitečné. U žáků s LMD bylo zřetelné, že koordinace těla je obtížná. Byly také znatelné SPU. U dětí s autismem bylo znatelné uvolnění při relaxačních cvičeních.

Dyskorunka 2004

Další velmi příjemná metoda reedukace i péče o děti – určitě přínosnější po všech stránkách než sezení u PC. (Alice Běhounková; SSZŠ Integrál, Praha 2, Jana Masaryka 25)

Velmi zajímavé, mnoho inspirace. Děkuji (Mgr. Markéta Hrušková – logoped, speciální pedagog; Fakultní Thomayerova nemocnice)

Zajímavý nový přístup, pro děti určitě přínosný. Děkuji (Drbalová; ZŠ Táborská Praha 4)

Děkuju za přemluvení, stálo to za to! Dobrá nálada ze skákání a učení určitě k sobě patří. (Eva Tkadlecova; ZŠ Grafická)

Workshop se mi velice líbil, spousta inspirací, velice praktické. Uvažuji o kurzu. (K. Nová OPPP pro Prahu 5 – spec. ped.; ZŠ Mohylová – P 13; výchovný poradce; garant SPU; učitel ve specializované třídě)

Velice se nám to líbilo. Dobrá diagnostika různých pohybových i nervových poruch. Odbourává strach z prostoru. (MŠ Kostelní, Praha 7 – pí. uč. Stiborová, pí. řed. Hamšíková; 21 dětí – 5 – 6 let)

Skákání prima, ale největší zážitek – relaxace na trampolíně. Úplné uvolnění – navozeno takřka okamžitě. Určitě velmi vhodné pro každého, ale vynikající pro děti neklidné, stačí ležet, ostatní obstará rytmický pohyb + instruktorka. Moc děkuji. (Jana Chyská - matka dcery s LMD)

Měla jsem možnost „ochutnat“ alespoň minimum, co lze na trampolíně zažít a musím říct, že to byl velmi příjemný zážitek. Myslím, že zejména pro děti se sy. ADHD by tato metoda byla velmi přínosná. (Věra Dolníková; PPP Chomutov)

Velice inspirující, fascinující, milé uvolnění. (Jana Kroutilová, DiS.; Speciální školy, Velká Bíteš, Tišnovská 116)

Trampolina mě nadchla, je to zcela převratná metoda s okamžitými pozitivními účinky. Určitě je využitelná na všech stupních při výchově i vzdělávání. (Eva Divíšková OU a PrŠ KUNICE)

Vaší nabídky využiji pro informaci rodičů. (Hana Hrubá; Speciální školy s více vadami, Starostrašnická 45, Praha 10)

Brno 2003 - tramporelaxace

Je to absolutně super! Člověk se pak cítí jako znovuzrozený. Je to lepší než normální masáž. (studentka Kačenka Ušáková)

Je to opravdu příjemné relaxační cvičení. Výborně jsem si uvolnila celé tělo a cítila jsem se po tom lehčí a volnější. Doporučila bych to všem. Setkala jsem se s tím poprvé a doufám že ne naposled.

Relaxace na trampolíně byla velmi příjemná od pohupování na trampolíně. Nejvíce mi byla příjemná masáž páteře kdy jsem cítila příjemné uvolnění. I za tu chvilku se cítím méně stresovaná. (Halámková Kamila)

Vyzkoušela jsem relaxaci a masát na trampolíně. Okamžitě nastalo uvolnění celého těla po masáži mě přestala bolt záda. Vřele doporučuji všem mladým i starším, jako jsem já. Děkuji (Františka Absolínová)

Masáže na trampolíně se mi zdály intenzivnější než na rovné podložce. Po celou dobu byla masáž provázena příjemným houpáním, což podpořilo uvolnění a relaxaci. (Eva Neduchalová)

Ojedinělý typ uvolnění, s aktivním zapojení těla, zvláštní pocit v tom, že je při relaxaci takový pohyb. Velmi příjemné. (Mgr. Iveta Imbová)

 
 

© 2018 Bohumila Toupalová | Web © Ondřej Machulda | Webdesign © Adam Kudrna